پگاه زنجانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

با هدف توسعه خطوط تولید صورت گرفت: 

طرح های توسعه و تولیدی شرکت پگاه زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به بهره برداری رسید

با هدف توسعه خطوط تولید صورت گرفت: طرح های توسعه و تولیدی شرکت پگاه زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان از برخی طرح های تولیدی و توسعه ای و زیست محیطی از جمله راه اندازی خط تولید روغن تک نفره، بهره برداری از خط تولید انواع سس تک نفره و بطری، افتتاح خط تولید شیر نایلونی ESL، انبار استریل و پارکینگ کارکنان افتتاح شد.
دکتر سیاوش نیازی رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران در جریان بهره برداری از ۲۵ طرح توسعه خطوط تولید در مجموعه شیر پاستوریزه زنجان، گفت: برای راه اندازی خطوط جدید تولیدی حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و طرح های جدید مکمل طرح های فعلی بوده و با حدود ۱۸۰ میلیارد تومان عملیاتی خواهند شد. وی همچنین گفت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان ۲۲۰ نفر نیروی کار دارد و با افتتاح طرح های جدید، بیش از ۴۰ نفر نیز به مجموعه کارکنان این مجموعه اضافه شده و در طی دو سال اخیر در راستای افزایش محصولات به ویژه فرآورده های جدید و دانش بنیان، موفقیت های چشمگیری را تجربه نموده است.
محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان نیز در این مراسم گفت: برند معظم پگاه با داشتن بیشترین نشان ایمنی و سلامت بعنوان تنها شرکت دارنده این نشان ها، عنوان سالم ترین برند صنعت غذا و لبنیات در کشور را به خود اختصاص داده که این امر با ایجاد انگیزش کارکنان و پرورش خلاقیت آنان با تولید محصولات جدید و ساخت قطعات فنی بر مبنای دانش داخلی، محقق شده است.
عباسی در ادامه عنوان کرد: با افتتاح پروژه بهسازی و راه اندازی UASB تصفیه فاضلاب این مجموعه در راستای تولید محصولات سلامت محور نیز به مسئولیت اجتماعی خود نیز تعهد داشته و علاوه بر برنامه های فرهنگ سازی در جامعه، تمامی ضوابط قانونی محیط زیست را نیز رعایت می کند. وی همچنین از شرایط تصفیه خانه پگاه زنجان و پساب تصفیه شده و شبکه انتقال جهت آبیاری فضای سبز محوطه مجموعه، گزارشی ارائه کرد.
شایان ذکر است در این بازدید مجید گلشنی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، محمدرضا یافتیان مدیرکل محیط زیست استان زنجان و جمعی از مدیران و معاونین استانی نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/25015
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا