اخبار شرکت های تابعه پگاهویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه در نشست سراسری مدیران :

صادرات ۱۰ و ارزش فروش داخلی پگاه ۴۳ درصد بیشتر شد

نخستین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت تابعه پگاه در سال ۱۴۰۰ با هدف بررسی عملکرد گذشته و برنامه‌های آتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز شد،

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال گذشته، افزود: ثبت رکوردهای جدید در حوزه‌های مختلف پگاه، موجب خرسندی و رضایت سهامدار، است و باید مطابق خواسته سهامداران حرکت کرد.

وی در خصوص وضعیت شاخص‌های پگاه هم تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام ۷، فروش مقداری داخلی ۴/۲ و صادرات مقداری ۱۰ نیز درصد رشد، داشته است.

او افزود: آمارها همچنین نشان از رشد فروش مقداری کل به میزان ۴، ارزش سبد فروش داخلی ۴۳ و سود قبل از مالیات ۷۰ درصدی پگاه، دارد.

عبداله قدوسی با اشاره به استراتژی ترسیم شده در سال جاری، بر تمرکز شرکت‌های پخش سراسری بازار گستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران بر توسعه فروش داخلی و صادرات، تاکید کرد.

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز در این رویداد با اشاره به روش های مدیریتی و استفاده از آموزه های قرآنی در مسیر توسعه سازمانی تاکید کرد .

وی با مرور برخی نکات مدیریتی تصریح کرد: هدف گذاری و تلاش همه جانبه مدیران باید در جهت توسعه بیش از پیش پگاه باشد.

در این نشست نتایج بررسی عملکرد سال ۹۹ شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز گزارش و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، گلپایگان و خراسان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی منطقه ۵ و منطقه ۲ رتبه اول و دوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و همدان مقام اول و دوم

و شیر خشک نوزاد نیز مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند.

 

گفتنی است، در این گردهمایی آنلاین، معاونین، مدیران و مشاوران صنایع شیر ایران و مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه حضور دارند.

pegah.ir/n/16504
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا