اخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازار

معاون بازاریابی پخش سراسری پگاه اعلام کرد:

تخصصی شدن فروش در شرکت توزیع پگاه

در سال ۱۴۰۰، به دنبال تخصصی شدن حوزه بازاریابی و فروش شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمدرضا سلطانی شیرازی معاون بازاریابی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، با اعلام این مطلب گفت: برنامه ریزی‌های مناسبی میان شرکت‌های صنایع شیر ایران و پخش سراسری پگاه، در راستای توسعه فروش داخلی، انجام گرفته است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های فروش ویژه در سال ۹۹ از جمله یلدا، آدم برفی، طوفان شیر و عیدانه، افزود: این برنامه در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

سلطانی تصریح کرد: از دی ماه روند فروش شرکت پخش سراسری در هر ماه نسبت به ماه قبل مثبت بوده و این نشان دهنده تلاش مضاعف همکاران در ستاد و مناطق پنج گانه پخش سراسری است.

معاون بازاریابی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه افزود: امسال نیز در فروردین ماه نسبت به ماه گذشته شاهد رشد بوده و امیدواریم در اردیبهشت ماه نیز نسبت به بازه زمانی در سال گذشته شاهد رشد باشیم.

سلطانی تصریح کرد: هماهنگی مطلوب میان حوزه بازار و روابط عمومی صنایع شیر ایران موجب شد که طرح اخیر با عنوان «رمضان با پگاه» با افزایش فروش و ارتقای آگاهی عمومی با برند پگاه همراه باشد.

او اضافه کرد: در حوزه فروش دیجیتال در دیجی کالا نیز، هم سویی خوبی بین روابط عمومی و فروش وجود داردکه به صورت به هنگام اطلاع رسانی‌ها برای تبلیغات انجام می‌شود.

معاون بازاریابی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه در خصوص معیارهای ارزیابی نیز تصریح کرد: با هماهنگی که بین حوزه برنامه ریزی و بازاریابی پخش سراسری صورت گرفته معیارهای ارزیابی شعب تخصصی تر خواهد شد.

سلطانی افزود: تا انتهای سال طرح‌های انگیزشی مهم ویژه همکاران در خصوص معیارهای تخصصی بازاریابی فروش از جمله پوشش مشتریان، افزایش سطر فاکتور، افزایش ارزش سبد و سایر موارد تخصصی بازاریابی فروش را خواهیم داشت.

 

pegah.ir/n/16533
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا