کشت و صنعت و دامپروریویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

در جریان بازدید دکتر عبدالامیر باروتکوب مطرح شد:

شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران پتانسیلی برای شکوفایی اقتصاد منطقه

در جریان بازدید دکتر عبدالامیر باروتکوب مطرح شد: شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران پتانسیلی برای شکوفایی اقتصاد منطقه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب در بازدید از شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران در استان گیلان با اشاره به التزام تقویت این مجموعه ضمن تأکید بر بهبود وضعیت موجود و بهینه سازی ترکیب گله، برنامه های بالفعل نمودن پتانسیل این شرکت در ۳ فاز کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت را مورد انتظار سهامدار ارشد عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین گفت: برنامه ریزی و استراتژی فوق در جهت فراهم کردن بستر مناسب برای افزایش تولید، به دنبال آن افزایش سهم بازار بوده و لذا در بخش کشت و صنعت ظرفیت تولید شیرخام را در مرحله اول به ۱۰۰ تن و در مرحله دوم به ۱۸۰ تن افزایش خواهیم داد. وی در ادامه خواستار پیگیری و پرداخت تسهیلات به این مجموعه شده و گفت: در صورت تحقق مراتب فوق می توانیم در برنامه ریزی های کلان بودجه مناسب برای طرح های توسعه ای این مجموعه اختصاص دهیم.
سید محمد رزمگیر مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران نیز با اشاره به پتانسیل های بالقوه کشت و صنعت ها به ویژه این مجموعه در استان گیلان، گزارشی از وضعیت فعلی و مسائل موجود را ارائه کرد.
 شایان ذکر است این بازدید با حضور سید علی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده حوزه انتخابیه شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی کارگر مطلق معاونت تحقیق،توسعه و هماهنگی تولید، جواد اورسجی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکتها صنایع شیر ایران برگزار شد.

pegah.ir/n/24802
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا