پگاه فارساخبار صنایع شیر ایران

در همایش روز جهانی استاندارد؛

شرکت شیرپگاه فارس بعنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد انتخاب شد

در همایش روز جهانی استاندارد؛شرکت شیرپگاه فارس بعنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد با حضور استاندار فارس، رئیس دادگستری، مدیرکل استاندارد، دادستان مرکزی فارس و جمعی از مسئولین استانی برگزار و شرکت شیر پگاه فارس بعنوان واحد شایسته تقدیر استاندارد معرفی و لوح و تندیس این مهم را دریافت کرد.
مهدی علی پور، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در این زمینه، گفت: از نمونه برداری که از سوی سازمان ملی استاندارد از محصولات این شرکت انجام شد هیچگونه عدم انطباقی مشاهده نگردیده و این نشان دهنده استمرار کیفیت در یک واحد تولیدی است.
وی دریافت تأییدیه واحد تولیدی دانش بنیان و نوآور بعنوان تنها واحد تولیدی صنایع شیر ایران در دو محصول از معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان را نیز از دیگر افتخارات این شرکت برشمرد که باهمت و تلاش کارکنان متعهد و متخصص این شرکت بدست آمده است.
براساس این گزارش در همایش روز جهانی استاندارد شرکت لبنی پگاه فارس در بین بیش از۸۰۰ واحد صنعتی، مفتخر به دریافت لوح واحد نمونه استاندارد شده و سیدحسام حمیدی نیز بعنوان مدیرکیفی برتر استان معرفی شد. شایان ذکر است برپایی غرفه و مصاحبه باخبرگزاری های ملی و استانی، از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.

pegah.ir/n/25264
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا