پگاه خوزستان

با هدف توسعه و ارتقای آموزش همکاران در شرکت تابعه پگاه صورت گرفت

راه‌اندازی مرکز جوار بین کارگاهی در پگاه خوزستان

همزمان با هفته دولت، مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، پروانه فعالیت دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین استان، مرکز آموزش بین کارگاهی مجموعه پگاه خوزستان افتتاح و مجوز فعالیت مرکز کارآموزی صادر شد.

در این آئین افتتاحیه، محمود عیدانی فرماندار شهرستان شوش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تلاش همه جانبه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال تاکید کرد: یکی از اساسی‌ترین راه‌های رفع موانع تولید آموزش‌های کارآمد و موثر است و آموزش و مهارت آموزی در کنار تولید به‌عنوان قلب تپنده واحد تولیدی است.

فرماندار شهرستان شوش افزود: شهرستان شوش به‌عنوان نگین صنعت استان مطرح است و راه‌اندازی مرکز جوار کارگاهی کنار واحد تولیدی و آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد، می‌تواند بسیار موثر باشد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش نیز عنوان کرد: با ایجاد مرکز بین کارگاهی در شرکت زمینه همکاری و مشارکت بیش از پیش فراهم خواهد شد و نسبت به آموزش افراد بر اساس مشخصات فردی مورد نیاز شرکت، برنامه‌ریزی و اقدام عملیاتی لازم صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل پگاه خوزستان نیز با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی اولویت این شرکت است، ‏اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه شرکت پگاه خوزستان از لحاظ میانگین سنی نیروی انسانی خود جزو مجموعه‌های جوان بوده، ‏ نیاز به ‏آموزش‌های کاربردی و تخصصی این افراد جزو اولویت‌های این مجموعه بوده و امیدواریم با آموزش کارکنان گام‌های مثبتی در ‏بهبود کیفیت، تنوع محصول و افزایش فروش و سودآوری شرکت برداریم.

مهدی طالبی گفت: در شش ماهه نخست امسال ۶۵۰۰ ساعت نفر آموزش در زمینه‌های مختلف در شرکت آموزش دیده‌اند.

وی افزود: سالانه حدود ۴ هزار ساعت دانشجو در رشته‌های مختلف آموزش لازم راکسب می‌کنند.

 

pegah.ir/n/21311
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا