پگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

دیدار نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلستان

دیدار نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با سرپرست شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری پروژه های توسعه پگاه گلستان طی نشستی در این مجموعه، گفت: استان گلستان با داشتن اقلیم مناسب کشاورزی از قطب های مهم پرورش دام و تولید لبنیات کشور بوده و نسبت به اقدامات صنایع شیر ایران و پگاه گلستان در رونق این صنعت، قدردانی کرد.
وی در ادامه از روند مکاتبات با وزیر امور اقتصاد و دارایی و اخذ مجوز تأمین تسهیلات پروژه های فوق ذکر خبر داد و در پایان گفت: هدف برنامه هفتم توسعه، حمایت از سرمایه‌گذاری است تا با کمک آن زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه همه‌جانبه کشور بیش از پیش تقویت شود.
در این نشست محمدرضا سهرایی سرپرست شرکت پگاه گلستان نیز گزارشی از پروژه های ملی پگاه گلستان و توسعه خطوط تولید این شرکت ارائه و از مساعدت و حمایت های وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دکتر باروتکوب مدیر عامل صنایع شیر ایران قدردانی نمود. وی در ادامه افزود: تأمین مالی بخشی از این پروژه ها نیاز به حمایت های استانی و بخش دیگری نیاز به حمایت های ملی دارد که مدیران و نمایندگان گلستان تا کنون کمک های قابل توجهی در جهت اجرایی شدن آن داشته اند.

pegah.ir/n/24147
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا