پگاه آذربایجان شرقیاخبار صنایع شیر ایران

به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی رخ داد:

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با فرمانده نیروی انتظامی استان

به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی رخ داد: دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با فرمانده نیروی انتظامی استان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ میهن اسلامی قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که با توکل بر خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم و با تلاش فراوان جان خود را نثار می کنند. وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این مجموعه ابراز امیدواری کرد با گسترش فرهنگ مصرف شیر و فرآورده های لبنی، به ارتقاء سلامت جامعه کمک نماییم.
سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی، گفت: زمینه و هدف فراجا به منزله مهم ترین نهاد اجتماعی، ایجاد نظم و امنیت بوده که از طریق تعامل با شهروندان، نقش خود را در تأمین و حفظ امنیت و ابعاد احساس امنیت، به گونه موثرتری محقق می سازد. وی همچنین بر حمایت از تولید در سال « مهار تورم و رشد تولید»، تأکید نمود. 
دیدار با ریاست کلانتری ۱۳ کلانشهر تبریز و قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل تلاشگر این کلانتری، از دیگر برنامه پگاه آذربایجان شرقی در هفته فراجا بود. 

pegah.ir/n/25139
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا