پگاه آذربایجان شرقیاخبار صنایع شیر ایران

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی و مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی و مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،محمدجعفر عظمائی در دیدار با مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با اشاره به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: برآیند مصوبات این کارگروه هموارسازی فعالیت بخش خصوصی و حمایت از آن بوده و گره گشای بسیاری از موانع شرکت های تولیدی و صنعتی در استان می باشد. مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به قدمت و خدمات ارزنده برند معظم پگاه در تأمین امنیت غذایی مردم و ایجاد اشتغال پایدار، ابراز امیدواری کرد در راستای ارتقاء روز افزون این صنعت، از هیچ کوششی دریغ نکند.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این مجموعه گفت: سرمایه گذای عظیم شرکت معظم صنایع شیر ایران در پگاه آذربایجان شرقی، نشان از تعهد این برند در سطح ملی به ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات غذایی ایمن و سلامت محور برای مردم استان بر اساس زنجیره ارزش و تأمین مواد اولیه پودری مورد نیاز شرکتهای تولیدکننده شیرینی و شکلات به عنوان قطب این تولیدات در کشور دارد.
شایان ذکر است در پایان این دیدار رفع موانع تولید این مجموعه و ایجاد تسهیلات لازم برای رشد بیش از پیش تولید محصولات لبنی به عنوان غذای سالم، مورد تأکید قرار گرفت.

pegah.ir/n/25042
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا