اخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران؛

دامداران را شریک‌ تجاری خود می‌دانیم و می‌بایست با آن‌ها در یک راستا حرکت کنیم

گردهمایی صمیمانه ای روز سه شنبه مورخ ۲۷ آذر با حضور دامداران استان اصفهان و مدیر عامل صنایع شیر ایران در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات پگاه، در گردهمایی صمیمانه ای که در روز سه شنبه مورخ ۲۷ آذر با حضور دامداران استان اصفهان و مدیر عامل صنایع شیر ایران در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، دکتر‌حسینی اعلام کرد: دامداران شریک تجاری‌ ما هستتد و می‌بایست در یک راستا حرکت کرده، همدیگر را درک‌ و مشکلات یکدیگر را رفع کنیم.

بزرگترین نیاز دامداران تامین نهاده های دامی است که مورد توجه صنایع شیر ایران بوده و در دست اقدام است.

دکتر حسینی به دامداران اصفهان گفت در خصوص تأمین نقدینگی مورد نیاز دامداران، مذاکرات وسیعی با بانک کشاورزی صورت گرفته‌ و در هیأت مدیره صنایع شیر درخواست پرداخت تسهیلات به دامداران با ضمانت شرکت‌های پگاه مطرح و مورد تصویب قرار گرفته است و حتی در زمینه کاهش سود بانکی نیز مذاکراتی صورت گرفته است که امید داریم به نتیجه مطلوب و نهایی برسد و قطعا پگاه اصفهان نیز در این امر در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد در خصوص بحث قیمت گذاری شیر خام و گران شدن محصول و عدم افزایش متناسب قیمت شیر صرفا بحث شیر خام نیست بلکه مواد بسته بندی و به خصوص پتروشیمی افزایش قیمت‌ها فوق‌العاده بوده و این امر تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده محصول داشته و هم اکنون برخی محصولات علی رغم افزایش قیمت در نقطه سر به سر هستند.

دکتر حسینی ابراز امیدواری کرد که با تعامل دو جانبه دامداران و شرکت و افزایش حجم دریافت شیر و فرآوری محصول به دامداران عزیز نیز توجه بیشتری گردد.

در این نشست خانم دکتر خشخو، سرپرست امور کشت و صنعت های پگاه از برنامه ریزی در تعامل با دامدارا، تامین نهادها و تأمین خوراک دام به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز دامداران در صنایع شیر اشاره داشته و خواستار اعلام نیازهای آنان شد.

خانم مهندس امجدی، معاون صنایع شیر ایران در خصوص قرارداد خرید شیر خام اعلام کرد، این قرارداد از طرف نماینده اتحادیه دامداران و نماینده تولیدکنندگان صنایع لبنی ارائه شده و قطعا در راستای حفظ کیفیت و کمیت بوده و در تعامل دو جانبه قابلیت بررسی و اجرا دارد. وی همچنین در خصوص کیفیت و رعایت استاندارد تاکید کرد.

در این جلسه چند تن از دامداران پیشکسوت به نمایندگی از دامداران به ایراد سخن در خصوص مسائل و مشکلات دامداران پرداختند و خواستار اصلاح قراردادهای فیمابین شدند. هم چنین با توجه به گران شدن نهاده ها از صنایع شیر انتظار کمک و حمایت دارند.

مهندس قدوسی، مدیرعامل پگاه اصفهان در انتها ضمن قدردانی‌مجدد از حضور و استقبال‌گرم دامداران در این نشست صمیمانه اعلام کرد کلیه مواردی که مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت با دستورات مساعدتی که دکتر حسینی دارند در شرکت شیر پگاه اصفهان پیگیری می‌شود.

pegah.ir/n/5711
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا