پگاه زنجاناخبار صنایع شیر ایران

دومین برنامه آموزشی ویزیتورهای شعب غرب و شرق منطقه ۵ تهران در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان برگزار شد

دومین برنامه آموزشی ویزیتورهای شعب غرب و شرق منطقه ۵ تهران در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمدحسین عباسی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در این برنامه با ارائه گزارشی از تولیدات، سبد محصولات و فعالیت های این مجموعه، گفت: نقش کلیدی بازاریابان، مدیریت ارتباط با مشتری و انتقال بازخورد خرید مصرف کننده در خصوص کمیت و کیفیت محصولات برند ملی و محبوب پگاه به شرکت های تولیدی می باشد که از طریق ارتباط با مشتری و پاسخ به نیازها و انتظارات آنان، تضمین بقاء، رشد و توسعه برند، افزایش سهم بازار و رشد اقتصادی را فراهم خواهد آورد.
وی در ادامه افزود: برگزاری و تداوم برنامه های آموزشی به منظور ارتقاء فنون مذاکره ویزیتورها در راستای توانمندسازی داشته های علمی و انتقال تجربیات و همچنین ایجاد و تقویت روحیه همدلی و هم افزایی حوزه تولید و بازار در راستای بهبود فروش محصولات پگاه، گامی بلند و استوار در تحقق اهداف بودجه و بهبود عملکرد توزیع و فروش محصولات خواهد بود.
شایان ذکر است بازدید از خطوط تولید و آشنایی با فرایند تولید انواع محصولات، از دیگر برنامه های حضور ویزیتورهای شعب غرب و شرق منطقه ۵ تهران در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان بود.

pegah.ir/n/23848
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا