پگاه زنجانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

استاندار زنجان در دیدار با رئیس هیات مدیره صنایع شیر ایران مطرح کرد:

حمایت کامل از مجموعه پگاه در جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال

استاندار زنجان در دیدار با رئیس هیات مدیره صنایع شیر ایران مطرح کرد: حمایت کامل از مجموعه پگاه در جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر سیاوش نیازی رئیس هیات مدیره شرکت صنایع شیر ایران ضمن قدردانی از حمایت های استاندار زنجان از مجموعه پگاه و تبریک به مناسبت کسب عنوان استاندار برتر کشور در هجدهمین جشنواره شهید رجائی و دریافت لوح و تندیس از سوی ریاست جمهوری، گفت: با توجه به تولید محصولات سلامت محور برند معظم پگاه، حمایت و مساعدت استاندار زنجان از طرح های توسعه مجموعه شیر پاستوریزه پگاه زنجان با تخصیص منابع مالی استان را خواستار شد.
استاندار زنجان نیز در این دیدار ضمن حمایت از بزرگترین و تنها تولیدکننده محصولات لبنی استان، بر توسعه این مجموعه با استفاده از ظرفیت های داخل استان و ارتباط با دانشگاه و افزایش اشتغال جوانان تأکید کرد. وی همچنین گفت: به منظور حمایت، همکاری و تعامل با پگاه زنجان در راستای توسعه این شرکت تخصیص تسهیلات مورد نیاز از طریق منابع مالی استانی را در دستور کار قرار خواهیم داد. دکتر افشارچی در ادامه گفت: حمایت از صنعت و اشتغال پایدار از برنامه های این دولت می باشد که با افتتاح ۲۵ طرح تولیدی پگاه زنجان، این امر محقق شده و توانسته گامی مهم در تحقق اهداف خود بردارد.
محمدحسین عباسی مدیرعامل شرکت پگاه زنجان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ضمن قدردانی از حمایت های استاندار زنجان، درخواست تخصیص تسهیلات بانکی توسط مدیران اجرایی استان به منظور توسعه خطوط تولیدی و افزایش اشتغال طبق مصوبه اعضای هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران با هزینه ۳ هزار میلیون ریال جهت تحقق افزایش روزانه شیرخام به میزان ۲۳۰ تن را خواستار شد.
شایان ذکر است در این دیدار علی بازگیر مدیر حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران، احمد حسین غلامی رئیس هیات مدیره پگاه زنجان و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/25083
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا