اخبار شرکت های تابعه پگاهپرتال پگاه تهران

در بازدید مدیرکل دامپزشکی استان تهران مطرح شد:

حمایت پگاه تهران از طرح سالم سازی شیرهای سنتی

مدیر کل دامپزشکی استان تهران، خواستار حمایت و همکاری همه جانبه پگاه در طرح‌های پاستوریزه کردن شیرهای سنتی و شناسایی دامداری‌های غیر فعال و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سیدعلی سید بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران، در بازدید از پگاه تهران، خواستار همکاری همه جانبه پگاه با سازمان دامپزشکی در راستای سالم‌سازی شیرهای سنتی، به‌منظور افزایش سطح سلامت در جامعه و کاهش خطرات مصرف شیرهای سنتی، شد.

وی افزود: با شناسایی دامداری‌های غیر فعال در استان تهران و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، کمک شایانی به افزایش دریافت شیرخام و توسعه تولید در پگاه تهران، می‌شود.

سیدبابایی پیشنهاد کرد: در این راستا، کارگروهی با همکاری پگاه تهران و سازمان دامپزشکی، تشکیل شود.

سیدجعفر میر مدیرعامل پگاه تهران، ضمن ابراز رضایت از بهبود تعامل پگاه تهران با سازمان دامپزشکی، تصریح کرد: بیشترین حجم صادراتی محصولات پگاه تهران به روسیه و اتحادیه اوراسیا با تائید و صدور مجوز از سوی سازمان دامپزشکی، انجام می‌شود.

وی در خصوص پیشنهاد تشکیل کارگروه و افزایش سطح تعاملات نیز تصریح کرد: پگاه تهران از اقدامات سازمان دامپزشکی در راستای بهبود و افزایش سطح سلامت در جامعه، حمایت می‌کند.

میر افزود: مسئله سلامت و افزایش سرانه مصرف لبنیات در کشور، نیازمند کمک و همکاری تمام سازمان‌های ذیربط بوده که باید در تعامل با یکدیگر، تمرکز خود را به این مساله اختصاص دهند.

گفتنی است، در این دیدار که علی محمدی مقدم معاون نظارت بر بهداشت عمومی و علیرضا بهتر رئیس امور مالی سازمان دامپزشکی استان تهران نیز حضور داشتند، از خطوط تولیدی و باغ موزه پگاه تهران، بازدید شد.

pegah.ir/n/14306
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا