پگاه آذربایجان شرقیاخبار بین المللآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

حضور و سهم بری برند معظم پگاه در رویداد جهانی صنعت غذایی حلال – کشور ترکیه

حضور و سهم بری برند معظم پگاه در رویداد جهانی صنعت غذایی حلال – کشور ترکیه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه)، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان مشاور رهبر معظم انقلاب در آئین افتتاح این نمایشگاه به عنوان سخنران و امضاکننده تفاهم نامه مشترک همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران، کشور ترکیه و سازمان جهانی حلال، گفت: طبق توافق صورت گرفته، کشور ما به عنوان میزبان بعدی نمایشگاه جهانی حلال در تقویم نمایشگاهی سازمان جهانی حلال، ثبت گردید.
وی همچنین در این مراسم ضمن اشاره به عنوان حلال به عنوان یک سبک زندگی آسمانی، ابراز خرسندی نمود این رویداد توانمندیهای صنایع غذایی به ویژه در حوزه لبنیات را بیش از پیش در سطح منطقه ای و بین المللی معرفی نموده و به عنوان یک برند قدرتمند اقتصادی، در سطح جهانی مطرح شود.
نمایشگاه حلال ترکیه از دوم الی پنجم آذر ۱۴۰۲ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می شود. نمایشگاه حلال نمایشگاهی متفاوت و منحصر به فرد در منطقه اوراسیا بوده و در این نمایشگاه محصولات غذایی که مطابق با فرهنگ و سنت اسلامی است به نمایش گذاشته می شود.
در این نمایشگاه فرصت برای تبادل و تعامل تجاری با شرکت های مختلف و کارشناسان حوزه های وابسته وجود دارد. نمایشگاه حلال همه ساله در کشورهای مختلفی برگزار می شود و کشورهای اسلامی از آن استقبال می کنند.

حجه الاسلام و مسلمین پناهیان افتتاح این رویداد را از غرفه صنایع شیر ایران (پگاه) و در پاویون جمهوری اسلامی ایران، آغاز و گزارشی از دستاوردهای شرکت صنایع شیر ایران در حوزه دانش بنیانها و محصولات جدید و ساخت ماشین آلات و قطعات فنی مورد نیاز این صنعت در شرایط تحریمی را نیز دریافت کرد.
شایان ذکر است در روز نخست این نمایشگاه نزدیک به ۳۰ مورد مذاکره تجاری با کشورهای مختلف در خصوص بازاریابی و فروش محصولات حلال عمدتا شامل صادرات خامه فروزن، شیر خشک، پنیر اولیه و محصولات پودری و لبنی و همیاری در صادرات محصولات لبنی و حوزه آزمایشگاهی در غرفه پگاه انجام گرفت.

pegah.ir/n/25319
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا