اخبار صنایع شیر ایران

در دیدار پرسنل دفتر مرکزی با مدیر عامل صنایع شیر ایران تشریح شد:

تشریح برنامه ها و استراتژی سال آینده

در دیدار پرسنل دفتر مرکزی با مدیر عامل صنایع شیر ایران برنامه ها و استراتژی سال آینده تشریح شد.


دکتر حسینی در جلسه دیدار عمومی با کلیه کارکنان دفتر مرکزی اعلام کرد: مهمترین منابع صنایع شیر ایران نیروی انسانی آن است که من قدر دان تلاش آنها هستم و معتقدم با حمایت از نیروی انسانی میتوان بر مشکلات فائق شد. در شرایط اقتصادی امروز که بعضی بنگاه های اقتصادی مجبور به تعطیلی و یا کاهش نیروی انسانی شدند ، صنایع شیر ایران هیچگونه کاهشی از حیث نیروی انسانی در مجموع گروه بزرگ پگاه نداشته است.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، در نشست صمیمی مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان با کلیه کارکنان دفتر مرکزی صنایع شیر ایران در آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹۷ صورت گرفت گزارش مختصری از فعالیت های سال جاری مطرح شد. بر پایه این گزارش، حسینی طی سخنانی اظهار کرد با برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع و با تلاش جمعی ، تعدادی از شرکت ها که در سالهای گذشته زیان ده یا کم بازده بودند ، امسال همگی به سود های خوبی دست یافتند.

وی در فرازی از سخنان خود یاد مدیران سابق را گرامی دانست و از تلاش ها و زحمات کلیه کارکنان ، به ویژه کارشناسان دفتر مرکزی تقدیر نمود و بر نقش و اهمیت آنان تاکید کرد. حسینی در ادامه گفت علیرغم مشکلات متعدد امسال از قبیل بحران شیر خام ، مسئله قیمت گذاری ها ، تحریم های ظالمانه و مشکلات انتقال ارز و خروج شرکت های خارجی از کشور ، حرکت قطار صنایع شیر در مسیر توسعه و خدمت لحظه ای نیایستاد و با شتاب به مسیر خود ادامه داد و به موفقیت های خوبی دست یافت. از آن جمله می توان به سود آور شدن ۹ شرکت گروه که در سال گذشته در آستانه زیان دهی بودند اشاره کرد. وی افزود به طور مثال کشت و صنعت و دامپروری فارس با آن وسعت و عظمت و امکانات که در برنامه فروش قرار داشت ، با مدیریت و برنامه ریزی صحیح توانست به ۷ میلیارد تومان سود دست پیدا کند . وی ضمن گله از بعضی مسائل و حاشیه ها در فضاهی مجازی که همیشه درصدد تضعیف و اتلاف وقت مجموعه مدیریتی و برهم زدن آرامش نیروی انسانی و حوزه کار و تولید هستند ، اعلام کرد تیم مدیریتی با قدرت به پیش می رود و برای سال آینده دو برابر سود امسال را پیش بینی نموده است. وی معتقد است ارزیابی هر مدیر بنگاه اقتصادی فقط با میزان فروش و سود سنجیده می شود.

حسینی ضمن قدردانی و تشکر از حوزه تولید، بازار، مجتمع های کشت و صنعت و حوزه امور شرکتها ، استراتژی سال آینده را بهبود و تکمیل سبد محصول ، سود ده بودن محصولات ، تولید و عرضه محصولات غیر لبنی و یا لبنی سود ده ، توسعه دامپروری ها به هدف تامین ۳۰ درصد از شیر خام مورد نیاز گروه و مدیریت هزینه ها عنوان کرد. وی با توجه به پتانسیل موجود و وضعیت بازار روسیه بر گسترش و توسعه صادرات در سایر کشورها تاکید نمود.

در انتها کارکنان دفتر مرکزی نیز از تلاشها و برنامه های دکتر حسینی و حمایت وی از نیروی انسانی قدر دانی کرده و لوح سپاس توسط دکتر مطلق و خانم مهندس امجدی از پیشکسوتان صنایع شیر به ایشان اهدا شد.

pegah.ir/n/6515
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا