اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلپایگاناخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران برگزار شد:

جلسه بررسی وضعیت تولید در پگاه گلپایگان

جلسه بررسی وضعیت تولید در پگاه گلپایگان با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران، نماینده مردم گلپایگان در مجلس شواری اسلامی، مشاور مدیرعامل صبا جهاد فرماندار و معاونین و مدیران صنایع شیر ایران وبازارگستر در پگاه گلپایگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، در این جلسه ابتدا گرجی مدیر عامل شرکت پگاه گلپایگان گزارشی از وضعیت تولید ارائه کرد. سپس بختیار نماینده شهرستان گلپایگان با تاکید بر ضرورت توسعه و حمایت از شرکت‌های تولیدی، حمایت از شرکت پگاه گلپایگان را بسیار حائظ اهمیت دانست و گفت با توجه به اینکه شهر گلپایگان زمانی قطب محصولات لبنی بوده است، باید با انجام بررسی کارشناسی نسبت به ارائه راهکارهای لازم برای ارتقاء و توسعه شرکت پگاه گلپایگان اقدام شود وا علام آمادگی کردند تا هر گونه مساعدت و کمک از طریق مجلس شورای اسلامی ،استانداری و فرمانداری که لازم باشد صورت گیرد.

در ادامه مهندس مهرنوش امجدی معاون تولید شرکت صنایع شیر ایران در خصوص اقدامات چند ماه اخیر برای افزایش ظرفیت تولید و تولیدات جدید و محصولات لوکس از جمله دسرهای شیر و صادرات محصولات لبنی گزارشی ارائه و از حمایت های شرکت صنایع شیر و هلدینگ تشکر و بر ضرورت حمایت و توجه به صادرات کشورهای مختلف تاکید کرد.

pegah.ir/n/5859
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا