پرتال پخش سراسریپخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

جداسازی دیتابیس و مستقل شدن شعبه شهرستانهای خراسان رضوی از شعبه مشهد

جداسازی دیتابیس و مستقل شدن شعبه شهرستانهای خراسان رضوی از شعبه مشهد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شعبه شهرستانهای خراسان رضوی به مدیریت مهدی تیموری بصورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. محمد قادریان مدیر بازارگستر پگاه منطقه ۲ ضمن تبریک به مدیر و پرسنل این شعبه و آرزوی توفیق، عملکرد هوشمندانه شعبه شهرستانها و کسب رکورد ۴۳ تنی فروش شعبه را رضایت بخش عنوان کرد و پایدار بودن و ادامه روند رشد فروش و همکاری این شعبه در جهت حفظ، تحقق و ارتقا رکورد ۳۱۸ تن در منطقه ۲ را خواستار شد. مدیر منطقه ۲ همچنین از واحد IT، معاونت فروش، مالی، برنامه ریزی، انبار و اداری که در این مهم همکاری های لازم را داشتند؛ تشکر کرد.
محمد استرآبادی معاونت فروش بازارگستر پگاه منطقه ۲ نیز از همکاران این شعبه به دلیل رشد پیوسته و مداوم برنامه فروش توسط شعبه شهرستانهای خراسان رضوی را مورد تقدیر قرار داد و برنامه ریزی های لازم جهت ارتقاء گرید شعبه از C به B را خواستار شد. وی خاطر نشان کرد؛ تحقق اهداف و رشد فروش از ملزومات استقلال شعبه بود که این مهم به خوبی محقق شده است.
مهدی تیموری مدیر شعبه شهرستانهای خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از مدیر منطقه ۲، واحد IT و سایر واحدهای همراه در جداسازی شعبه، گفت: تفکیک فیزیکی، دیتابیس، دفاتر مالی و انبار، گامی مثبت در جهت ارتقا و رشد صعودی فروش، خواهد بود.

pegah.ir/n/24314
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا