اخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازار

در راستای افزایش حضور ویترینی پگاه انجام می‌شود:

توسعه ناوگان توزیع پخش سراسری پگاه

۲۵۰ دستگاه کامیونت و وانت به ناوگان توزیع شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نادر شجاعی معاون اداری و پشتیبانی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به بودجه‌ سال آینده حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش و جذب نیروی انسانی، خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در سال جاری، ۵۰ نفر به مجموعه شرکت اضافه شدند، که از طریق مصاحبه با مدیران فروش آموزش‌های لازم در این حوزه را دیدند و ۶۰ نفر نیروی قراردادی به رسمی و حدود ۱۰۰ نفر نیروی پیمانکاری به قراردادی، تبدیل وضعیت شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به ادغام سراسری و یکپارچه شدن نیروهای شرکت به ۴۰۰۰ نفر می رسد، البته با این ادغام، تعدیل نیرو نخواهیم داشت، بلکه فقط برخی نیروها از ستاد به صف اضافه خواهند شد که این یکپارچه شدن به توسعه فروش، کمک می‌کند.

شجاعی، در خصوص اقدامات در حوزه جلوگیری از شیوع کرونا با اشاره به تست تب سنجی رانندگان به صورت مداوم، گفت: در ستاد نیز روزانه وضعیت سلامت همکاران کنترل می‌شود.

وی با بیان این که نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت است، افزود: تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم تا رضایت شغلی نسبی را ایجاد کنیم چرا که اگر نیروی انسانی راضی باشد، موفق خواهیم بود و در غیر این صورت موفقیت و رسیدن به اهدف، امکان پذیر نخواهد بود.

pegah.ir/n/13801
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا