آذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی استان از مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی استان از مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سردار رحیم جهانبخش فرماندهی انتظامی استان با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی با اهداء لوح سپاس از سید فضل اله قریشی، مدیرعامل این شرکت به پاس تعامل و همکاری بی شائبه قدردانی به عمل آورد.
در این بازدید که جمعی از فرماندهان و معاونین انتظامی استان نیز حضور داشتند، سردار جهانبخش ضمن ابراز خرسندی از حضور در این شرکت اظهار داشت: ایجاد امنیت در کشور علاوه بر فعالیت و عملکرد صحیح نیروهای نظامی به مقوله های دیگری از جمله اشتغالزایی نیز وابسته است که در این میان واحدهای تولیدی با ایجاد اشتغال نقش موثری در ایجاد امنیت پایدار در جامعه ایفا می کنند. وی همچنین گفت: خوشبختانه واحدهای تولیدی استان علی الخصوص پگاه آذربایجان غربی توانسته‌اند گام‌های مضاعف و موفقی را در بخش تولید و اشتغال بردارند که ستودنی است.
سید فضل اله قریشی، مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت در حوزه‌های مختلف تولید، دریافت، فروش و دستاوردهای کسب شده را ارائه کرد. مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح خطوط کره، روغن زرد و پنیر پیتزا ابراز امیدواری نمود، با بهره‌برداری از کارخانه شیرخشک در سال جاری، میزان دریافت شیر خام افزایش پیدا کرده و محصولات پودری شامل انواع شیر خشک کم‌چرب، پرچرب، پودر خامه، پودر بستنی و پودر آب پنیر با رویکرد صادرات به کشورهای همسایه، تولید شود.
بازدید از خطوط تولید، نحوه دریافت شیرخام، آزمایشگاه مرکزی ، از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

pegah.ir/n/24704
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا