اخبار صندوق بازنشستگی کشوریویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

در راستای کمک به اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت:

تفاهم نامه مشترک همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت سایپا و صنایع شیر ایران (پگاه)

در راستای کمک به اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت: تفاهم نامه مشترک همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت سایپا و صنایع شیر ایران (پگاه)

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در راستای کمک به اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طی تفاهمی چند جانبه فی‌مابین کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت صنایع شیر ایران و شرکت سایپا، تعداد ۱۰۰۰ دستگاه خودروی یخچال دار به زودی در اختیار متقاضیان تحت پوشش این کمیته جهت اشتغال در ناوگان حمل و نقل صنایع شیر ایران قرار خواهد گرفت.
امضای این یاداشت تفاهم با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، نعمت الله ترکی رییس صندوق بازنشستگی کشوری، محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت سایپا، عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران، سیدمحسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد و اسکندر اسکندری عضو هیئت مدیره صنایع شیر در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ابتدا ضمن قدردانی از این حرکت خداپسندانه ابراز امیدواری کرد با استمرار این مسیر متعالی، موجبات گره گشایی اشتغال مددجویان کمیته امداد، فراهم شود. وی در ادامه افزود این دستاورد مهم میتواند توسط نهادها و شرکت های دیگر نیز در راستای اشتغال زایی عملیاتی شود و کمیته امداد نیز آمادگی خود را در این زمینه اعلام می دارد.
دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز طی سخنانی گفت: امروز به مدد الهی و با برنامه ریزی و ابتکار عمل این مجموعه، یکی از بزرگترین پروژه های اشتغال آفرینی کشور با همکاری شرکت زامیاد، ویژه ۵ دهک درآمدی پایین و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد و به زودی فاز اجرایی آن آغاز خواهد شد.
محمد‌علی تیموری مدیرعامل شرکت سایپا نیز طی توضیحاتی در مورد ساخت خودرو در داخل کشور خاطر نشان کرد: شرکت سایپا با توجه به دانش فنی در خصوص ساخت خودرو می‌تواند از هدر رفت ارز در این زمینه جلوگیری کرده و آمادگی کامل خود را جهت اینگونه از تفاهمات اعلام داشت.
مدیرعامل شرکت صنایع ایران نیز در این زمینه گفت: با عقد تفاهم نامه با شرکت زامیاد، مقرر گردید ماهیانه حداقل ۱۵۰ دستگاه خودرو تحویل متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی( ره) شده و این تعداد خودرو در ناوگان عظیم حمل و نقل محصولات پگاه در کل کشور، بکار گیری می شوند.
دکتر باروتکوب همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این مهم که «ایران، امروز به کارگاه بزرگ تلاش و ابتکار و نوآوری تبدیل شده و این گام اول از روند پیشرفت و سرافرازی کشور است»؛ گفت: ایجاد اشتغال به ایجاد ثبات اقتصادی جامعه کمک نموده و این موضوعی غیر قابل انکار بوده و توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه شود.
شایان ذکر است این سند تفاهم در راستای توسعه همکاری های مشترک، بهره مندی از ظرفیتهای موجود، افزایش سطح تعاملات در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی و توجه به شعار سال « مهار تورم و رشد تولید »، با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت سایپا و مجموعه صنایع شیر ایران، منعقد شد.

 

pegah.ir/n/24112
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا