اخبار شرکت های تابعه پگاهپرتال پخش سراسریپخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیرایران در نخستین برنامه کاری سال ۱۴۰۱:

تخفیفات بدون توسعه فروش، خط قرمز پگاه است

علی اصغرمحمدپور مدیرعامل پگاه با حضور دردفتر منطقه ۱ پخش سراسری بازارگستر ضمن تبریک سال نو با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دومین روز سال ۱۴۰۱، علی اصغرمحمدپور از صبح با برنامه فشرده کاری و بازارگردی شروع و پس از آن با طی دیدار با همکاران منطقه یک شرکت پخش سراسری بازارگسترپگاه ضمن تقدیر از تلاش همکاران گفت: امسال قرن نو با پگاه نو آغازشد و همه ما باید با نگاه نو تلاش مضاعف کنیم تا علاوه بر حفظ برند، شاهد ارتقاء پگاهی باشیم که ثمره تلاش همه گذشتگان است.

وی با اشاره به گفتار امیرالمومنین علی (ع) که هر که دو روزش یکسان باشد، زیاندیده است، افزود: با توجه به ساختار قوی منطقه یک امیدوارم با تلاش بیشتر همکاران مجموعه، درسال جدید شاهد رشد بیش از گذشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فروش هم تصریح کرد: تخفیفی که منجر به توسعه فروش بیشتر نشود، خط قرمز امسال ماست و تنها تخفیفاتی مدنظر است که باعث رشد سهم بازار پگاه شود.

گفتنی است، علی اصغر محمدپور ، در ادامه بازدیدهای خود امروز با حضور در جمع کارگران و مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان و شرکت کشت و صنعت صنایع شیر ایران هم حضور خواهد یافت.

 

pegah.ir/n/20003
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا