اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

توسط شرکتهای تابعه صورت گرفت:

تجلیل از مقام پرستاران به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت زینب(س)

به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار توسط پگاه آذربایجان شرقی، ارومیه، فارس و بازارگستر منطقه چهار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، ولادت فرحنده و با سعادت حضرت زینب (س) که روز پرستار نامیده شده، با مراسم ویژه قدردانی و تجلیل از مقام پرستاران توسط مدیران و کارکنان صنایع شیر ایران (پگاه) در سراسر ایران همراه شد.

در همین راستا و به همین مناسبت شرکت بازارگستر منطقه ۴ و شرکت شیر پگاه اصفهان در بیمارستان عسکریه و بیمارستان سرطانی امید، روز پرستار را گرامی‌ داشته و ار زحمات پرستاران قدردانی کردند.

همچنین در بیمارستان رازی تبریز، از مقام شامخ پرستاران با اهداء یک شاخه گل از سوی مدیریت و کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، تجلیل به عمل آمد. در این مراسم دکتر نورآذر رئیس این بیمارستان و جمعی از کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با حضور در بخش های مختلف این مرکز آموزشی و درمانی و ایستگاههای پرستاری، از تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تجلیل به عمل آوردند.

همچنین ضمن اهداء شاخه گل، از کادر درمانی و پرستاران این مرکز نیز با شیرهای ۲۰۰ سی سی استریل و شیرینی پذیرایی شد. دکتر نور آذر این حرکت بسیار زیبای شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی و صنایع شیر ایران را ستدونی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد همه در عمل به مسئولیتهای اجتماعی خود از جمله قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی قشر پرستاران کوشا باشیم.

روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران (پگاه) ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به مقام والای تمامی پرستاران تبریک می‌گوید.

pegah.ir/n/5941
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا