متفرقه

تجلیل از مدیرعامل شرکت پگاه اراک به عنوان مدیر جهادی

تجلیل از مدیرعامل شرکت پگاه اراک به عنوان مدیر جهادی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در مراسمی به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر در مسجد جامع غدیر خم ضرابخانه  تهران از مدیرعامل پگاه اراک بعنوان مدیران جهادی قدردانی شد.
 در بخشی از این لوح آمده است: امروز جامعه ما با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی غرب و همچنین شبهه افکنی عناصر دیگر اندیش بیش از پیش به افراد معتمد به آرمان ها و انقلاب نیازمند می باشد. آنچه به واقع در شرایط فعلی به عنوان وظیفه ای برای ما قلمداد می شود، همان جهاد خستگی ناپذیر در جبهه های جنگ نرم است که نیرویی بس مضاعف می طلبد. توفیق خدمتگزاری در بسیج دهها میلیونی موهبتی است بزرگ که به شما اعطا گردیده است؛ لذا در راستای ارج نهادن به تلاش ها و زحمات خالصانه و حضور گرمتان در مراسمات و همایشها تقدیر و تشکر نموده این لوح سپاس به رسم یادبود تقدیم حضورتان میگردد. امید است با توجه به منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهت ترویج جایگاه تعالی ولایت و امامت و همچنین فرهنگ و تفکر بسیجی همواره موفق و موید باشید.
در پایان این مراسم که با حضور سردار سرتیپ پاسدار صالح فرمانده سپاه ولی امر و مدرس آموزشگاهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار حسین هاشمی رییس دفتر معاونت راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا برگزار شد؛ با اهداء لوح از رامین طهماسبی مدیرعامل شرکت پگاه اراک و همچنین محسن خواجوی پدر شهید رضا خواجوی تقدیر به عمل آمد.

pegah.ir/n/25555
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا