ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر در نخستین شورای CRM صنایع شیر ایران:

بهبود مستمر در جلب رضایت مشتریان عامل ارتقای برند پگاه است

با نهادینه شدن CRM در شرکت صنایع شیر ایران، اقدامات اصلاحی در جهت بهبود مستمر، ضرورتی جدی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در اولین شورای CRM پگاه ضمن اعلام این مطلب افزود: با برگزاری جلسات منظم و رفع ایرادات احتمالی در اسرع وقت، نقاط ضعف به قوت تبدیل می‌شود.

او با اشاره به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین رونمایی از ١٠ پروژه خودکفایی و محصولات جدید صنایع شیر ایران بر احیای برند پگاه تصریح کرد: جلب رضایت مشتریان و ذینفعان منجر به این امر خواهد شد.

حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران نیز ضمن ارائه گزارش واحد ارتباط با مشتریان پگاه افزود: هدف از ارائه این گزارشات و اطلاعات، کمک به حل مسائل و بهبود ارتباط با مشتریان و ذینفعان است.

در این جلسه مقرر شد: در راستای یکسان‌سازی درگاه‌های ارتباطی، شماره تلفن‌های مستقیم ارتباط با مشتریان شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران به شماره ٠٢١۴٢٠۴٧ تغییر یابد و بر روی بسته بندی محصولات به‌صورت جت پرینت اعلام شود.

همچنین ناظران تحقیقات بازار در بازارگردی شکایات دریافتی حوزه تولید و توزیع را از مغازه داران را به‌صورت روزانه به واحد CRM مناطق پنج گانه و دفترمرکزی صنایع شیر ارسال کنند.

برگزاری جلسات ماهانه شورای ارتباط با مشتریان CRM پگاه در هفته دوم هر ماه با حضور مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مدیران مناطق پخش سراسری با ریاست مدیر عامل صنایع شیرایران و تشکیل کمیته ویژه جهت رسیدگی به موضوعات کیفی مطرح شده در گزارش ماهانه CRM و تعیین وضعیت چارت سازمانی حوزه CRM و همکاران چند شغله از مصوبات دیگر این جلسه بود.

در اولین جلسه شورای ارتباط با مشتریان مصوب شد: شرکت‌های تابعه، مناطق بازارگستر و شعب، نماینده ویژه CRM را به مدیریت روابط عمومی صنایع شیرایران اعلام کرده و سند جامع ارتباط با مشتریان به‌عنوان یک باید و اصل تخطی ناپذیر در صنایع شیر ایران اجرایی شود.

گفتنی است، در این جلسه جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران صنایع شیر ایران و مدیرعامل شرکت پخش سراسری پگاه به صورت حضوری وجمعی از مدیران عامل شرکت‌های گروه، مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت‌های گروه به‌صورت آنلاین حضور داشتند.

pegah.ir/n/19810
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا