پرتال پگاه تهرانپخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

با هدف ارتقاء کیفیت نگهداری محصولات پگاه انجام شد:

برگزاری کمیته «ساماندهی وضعیت انبارها شرکت‌های تولیدی و پخش سراسری» پگاه

کمیته «ساماندهی وضعیت انبارها و سردخانه‌های شرکت‌های تولیدی و پخش سراسری» شرکت صنایع شیر ایران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه، ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، بر الزام پیگیری وضعیت انبارها و توزیع محصولات در جهت ارتقاء جایگاه برند در بین رقبا، تاکید کرد.

ملکی تصریح کرد: در این راستا می بایست استراتژی مناسب‌سازی وضعیت کلی انبارها و سردخانه‌های شرکت‌های تابعه شیر ایران، تدوین و ابلاغ شود.

این جلسه، به ریاست ولی ملکی رئیس هیئت مدیره و با حضور معاون هماهنگی تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و جمعی از مدیران فنی و تضمین کیفیت صنایع شیر ایران و مدیران عامل شرکت‌های پگاه تهران و پخش سراسری بازارگستر پگاه، برگزارشد.

در این کمیته و با توجه به پیگیری‌های مناسب برای موضوع برق تک فاز و سه فاز فضای فیزیکی مورد نیاز پخش سراسری در پگاه تهران، شرکت پخش موظف شد، تا نسبت به تجهیز ناوگان حمل و نقل تهران و شهرستان‌ها قبل از اتمام زمستان اقدام و گزارش پیشرفت کار را ارائه کند.

پگاه تهران نیز موظف شد، به منظور سامان بخشی به وضعیت کنونی انبارها و سردخانه ها و الزام جهت بهبود روند چیدمان محصولات، کلیه تجهیزات و خدمات فنی مهندسی مورد نیاز در شرکت را تامین و شرکت پخش سراسری نیز در اولین فرصت نسبت به کف سازی مناسب، تجهیز امکانات و لجستیک مورد لزوم برنامه‌ریزی اقدام کند.

ارائه طرح و پروپوزال توسط حوزه فنی مهندسی، جهت احداث سردخانه برای فضای حداکثر ۵۰۰ مترمربع توسط شرکت پخش سراسری بازارگستر نیز، از مصوبات این کمیته بود.

همچنین با توجه به تخصیص ۹۰۰ متر مربع جهت احداث سردخانه بصورت استیجاری، فضای فیزیکی مورد نیاز پخش سراسری توسط پگاه تهران، شرکت پخش سراسری موظف شد تا کلیه تجهیزات، امکانات، فنی مهندسی و لجستیکی و … مورد نیاز را از محل اعتبارات پخش سراسری هزینه و پس از بهره‌برداری چند ساله در صورت عدم نیاز به محل مربوط با ارزیابی ‌هزینه‌ها توسط پگاه تهران، به شرکت پخش سراسری برگردانده شود.

گفتنی است، تمامی مسئولیت‌های اجرایی مصوبات این کمیته در شرکت پخش سراسری به عهده مدیرعامل و مدیران پخش سراسری است که قبل از تشکیل جلسات بعدی اقدامات انجام شده را بصورت مکتوب گزارش کنند.

pegah.ir/n/13023
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا