پگاه اراکاخبار صنایع شیر ایران

برگزاری کارگروه خامه صادراتی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک

برگزاری کارگروه خامه صادراتی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اردشیر قادر احمدی مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران هدف از برگزاری این کارگروه را بهبود کیفیت محصولات و همچنین رفع مشکلات احتمالی کارخانجات تولیدی بیان داشت. در ادامه علی اکبریان مدیر تحقیقات و طراحی محصول صنایع شیر ایران نیز اضافه نمود که ۲۲ کارگروه متشکل از ۲۵۰ کارشناس در صنایع شیر ایران وجود دارد که پتانسیل دانش فنی موجود و با ارتباطات سازنده، قطعاً شاهد ارتقاء بیش از پیش کیفیت محصولات پگاه خواهیم بود.
رامین طهماسبی مدیرعامل پگاه اراک نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به میهمانان، گفت: تحقیق و توسعه یک رکن بسیار با اهمیت در شرکت های تولید است که با ترکیب آن با آموزش، ارتباط و تبادل نظر میتواند به بهبود کیفیت محصولات در مجموعه پگاه کمک نماید. وی همچنین گفت: این شرکت از زمان پیوستن به خانواده معظم پگاه توانسته است با رهنمودهای مجموعه صنایع شیر ایران و همت کارکنان، شاهد پیشرفت های قابل توجه ای در کیفیت محصولات تولیدی باشد.
در ادامه کارشناسان ضمن بازدید از خطوط تولید، فرمولاسیون تولید خامه را بررسی و به نتایج مثبت و مفیدی در این زمینه دست یافتند. شایان ذکر است این برنامه با حضور مدیران تولید و کیفیت شرکت های پگاه اصفهان، فارس، خوزستان، گیلان و اراک، اردشیر قادر احمدی مشاور مدیرعامل و علی اکبریان مدیر تحقیقات و طراحی محصول صنایع شیر ایران، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد در محل شرکت پگاه اراک برگزار شد.

pegah.ir/n/24153
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا