اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستان

در راستای بررسی و بهبود پروژه های فنی پگاه رخ داد

برگزاری ممیزی فنی و مهندسی پگاه گلستان

ممیزی داخلی حوزه فنی و مهندسی پگاه گلستان، به صورت آنلاین، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این ممیزی با هدف پایش و بررسی وضعیت جاری حوزه فنی و مهندسی و استخراج فرصت های بهبود در محاسبات و پروژه های انجام شده، انجام شد.

در این برنامه، همکاران حوزه فنی و مهندسی شرکت صنایع شیر ایران و مدیرعامل و همکاران فنی شرکت پگاه گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس، حضور داشتند.

مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیر عامل شرکت پگاه گلستان، ضمن اشاره به ضرورت انجام ممیزی‌های ادواری، اقدامات صورت گرفته در حوزه فنی و مهندسی را موثر دانسته و بر استفاده بهینه از منابع، نگهداری اصولی از تجهیزات و ماشین آلات و کاهش هزینه‌ها وتولید محصولات با حداقل هزینه، ضرورت تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، ضرورت توجه به فضاهای فیزیکی و …تاکید کرد.

میر محمود سجادی مدیر توسعه پروژه‌های شرکت صنایع شیر ایران به کارگیری تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته، ماشین آلات وتجهیزات مدرن در جهت تولید محصولات جدید و استراتژیک، ارتقا و بهبود سیستم ممیزی فنی در جهت رعایت و استاندارد سازی اصول فنی مهندسی و بهینه سازی مصارف حامل‌های انرژی و رعایت الزامات زیست محیطی را از سیاست‌های راهبردی واحد فنی مهندسی صنایع شیر ایران برشمرد.

محمد سیاح مدیر تاسیسات و ابنیه صنایع شیر ایران، به مباحث زیربنایی، عمرانی، احداث و تعمیرات لازم در حوزه ساخت فضاهای فیزیکی و ابنیه مورد نیاز پگاه گلستان به نکات فنی و مهندسی تاکید نمودند.

کامران بختیاری مدیرتوسعه تجهیزات خطوط تولید صنایع شیر ایران، تامین تجهیزات، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز پگاه گلستان را برشمرد واز شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران درخواست همکاری و مساعدت برای تامین و تهیه آنها تاکید نمود.

در این ممیزی واحدهای مرتبط شرکت با رویکرد نگهداری و تعمیرات بهره ور، پایش شدند.

گفتنی است، ممیزی در حوزه های مختلف فنی از جمله برق و تاسیسات، نگهداری و تعمیرات، انرژی، محیط زیست و تصفیه خانه و حوزه های مختلف تولید، به صورت تخصصی، انجام شد.

pegah.ir/n/13222
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا