پگاه فارسبورس

با حضور صاحبان سهام برگزار شد:

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

با حضور صاحبان سهام برگزار شد: برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار و همزمان به صورت زنده در لینک گوگل میت نیز پخش شد. این مجمع با حضور ۸۶/۱۶ درصد صاحبان سهام و به ریاست یداله صابری به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، اسمعیل محمدی به نمایندگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران به عنوان ناظر مجمع، داود سلیمی به نمایندگی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان به عنوان ناظر مجمع و محمد امین ایزدپناه به سمت منشی، برگزار شد.
 پس از استماع دستور جلسه و با عنایت به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و پس از بحث و بررسی،مجمع با تغییر سال مالی شرکت به شرح ذیل موافقت نمود و به اتفاق آراء سهامداران حاضر در جلسه ماده ۴۸ اساسنامه به شرح ذیل تغییر یافت: بر اساس ماده ۴۸ اساسنامه، سال مالی شرکت روز اول بهمن ماه هر سال آغاز می شود و روز آخر دی ماه سال بعد به پایان می رسد.
مجمع به اسمعیل محمدی وکالت با حق توکیل به غیر داد تا صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده را در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسانده و با امضای ذیل دفاتر و اوراق ثبت،آگهی مربوطه را اخذ نماید.

pegah.ir/n/25459
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا