اخبار شرکت های تابعه پگاهپرتال پگاه تهران

در روز ملی هوای پاک انجام شد:

برگزاری تور دوچرخه سواری در پگاه تهران

همزمان با روز ملی هوای پاک و ایجاد فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای وسیله نقلیه، تور دوچرخه سواری در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۸، گرامیداشت روز ملی هوای پاک، در شرکت پگاه تهران، برگزار شد.

سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران، گزارش عملکرد زیست محیطی شرکت را ارائه کرد و گفت: پگاه تهران همواره در زمینه فرهنگسازی و ایجاد راهکارهای زیست محیطی پیشرو بوده و اقدامات موثری نیز در این زمینه، صورت داده است.

وی با اشاره به اخذ گواهینامه‌های ملی و بین المللی در حوزه محیط زیست و انرژی افزود: پگاه تهران با افزایش فضای سبز، اجرای طرح‌های بهسازی و بازسازی سیستم تصفیه فاضلاب، طراحی و ساخت مهندسی معکوس تجهیزات پرکاربرد در تصفیه‌خانه‌ها، در راستای اهداف زیست محیطی، گام‌های موثری، برداشته است.

فاطمه برنا، معاون مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست تهران نیز، ضمن استقبال از طرح تردد با دوچرخه و فرهنگسازی پگاه تهران گفت: این فرهنگ با عنوان حمل و نقل پاک بسیار حائز اهمیت بوده و چنانچه واحدهای صنعتی شرایطی برای کارکنان فراهم کنند که تردد با دوچرخه به جای ماشین شخصی صورت گیرد، همچنین با برقی کردن لیفتراک‌ها و معاینه فنی خودروهایی که در اماکن صنعتی تردد دارند، کمک شایانی به معضل هوا، خواهند کرد.

غلامرضا تدبیری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۸ نیز با اهدای لوح یادبود به مدیر عامل پگاه تهران و متولیان ایجاد ارتباط موثر شهرداری با پگاه تهران از همکاری و ارتباط دوسویه این شرکت با شهرداری منطقه تقدیر کرد و گفت: پگاه تهران همواره، در زمینه فرهنگسازی و ایجاد محیطی سالم در منطقه کوشا بوده و باید به‌عنوان الگوی ممتاز صنعتی در منطقه، معرفی شود.

در ادامه، مراسم تور نمادین دوچرخه سواری پرسنل در مجموعه فرهنگی ورزشی پگاه تهران با حضور مسئولین، برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از مدیرکل و معاونین سازمان محیط زیست، شهردار ناحیه ۴، مدیریت و کارشناسان مرکز گلماند با اهدای لوح تقدیر و هدایا، تقدیر شد.

pegah.ir/n/14251
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا