پگاه گلپایگاناخبار صنایع شیر ایران

برگزاری اولین کارگاه آموزشی و هم‌اندیشی مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

برگزاری اولین کارگاه آموزشی و هم‌اندیشی مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این کارگاه آموزشی یک روزه، مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری با آخرین آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مشترک حوزه ایمنی، بهداشت، شیوه‌نامه تأسیس خانه بهداشت کارگری، ضوابط و اهداف معاینات قبل از استخدام و ادواری و چگونگی دریافت و ضوابط غرامت دستمزد ایام بیماری آشنا شده و آموزش های لازم در این زمینه ارائه شد.
در ابتدای این کارگاه آموزشی محمد مهدی گرجی مدیرعامل شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت پیرامون صیانت از نیروی کار در حوزه سلامتی بهداشت و اقدامات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رفاهی ارائه کرد. وی منابع انسانی را مهم‌ترین سرمایه و از ارکان اصلی تولید دانسته و مهم‌ترین عامل در موفقیت شرکت را منابع انسانی سالم با نشاط و پویا عنوان کرد و صرف منابع در حوزه نشاط کارگران، بهداشت و سلامت را سرمایه‌گذاری دانست که تاثیر آن به صورت مستقیم در بهره‌وری و تولید محصولات با کیفیت، نمایان می شود. وی همچنین تولید محصولات با کیفیت را ناشی از رضایتمندی کارکنان دانست.
در ادامه سلطانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی، شرایط و استانداردها و الزامات تأسیس خانه‌های بهداشت از قبیل مساحت، جانمایی، مصالح و متریال، وسایل و تجهیزات و سایر الزامات تاسیس خانه بهداشت کارگری، همچنین شرایط احراز مسئولین خانه بهداشت را ارائه نمود.
سلیمان زاده رئیس اداره امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز توسعه شبکه سلامت به لحاظ کمی و کیفی در واحدهای اقتصادی شامل مرکز بهداشت، خانه بهداشت و ایستگاه بهگر را از اولویت‌های شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان دانست که در نهایت به حفظ و صیانت نیروی کار و سلامتی آن منجر خواهد شد.

pegah.ir/n/24858
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا