اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقی

در راستای توسعه سلامت همکاران برگزار شد

برگزاری اختتامیه مسابقات فوتبال کارگران

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال کارگران، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی، مسابقات فوتبال در قالب ۷ تیم در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم احد فلاحی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت ورزش در محیط های کاری، گفت: ورزش موجب انسجام گروهی در بین همکاران مجموعه می شود و با ایجاد نشاط سازمانی موجب افزایش راندمان کاری نیز خواهد شد.

او افزود: قدم برداشتن برای سلامت قشر توانمندی که چرخ تولید با توان دستان آن ها را می چرخد، در بالا بردن بازدهی فعالیت ها تاثیرگذار است.

در این دور از مسابقات که با حضور هفت تیم برگزار شد؛ چهار تیم به نیمه نهایی راه یافتند که از این میان تیم های فوتبال اتحاد پگاه و پاستوریزه به مرحله فینال رسیده و تیم پاستوریزه با برتری بر حریف خود یعنی تیم اتحاد، مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

تیم های اتحاد پگاه و فرحان آذر رتبه های دوم تا سوم این بازی ها را به دست آوردند.

در مراسم اختتامیه رقابت ها، مهرداد ولی زاده و ناصر ملکی به عنوان بازیکنان اخلاق این دوره از رقابت ها منتخب و به همراه تیم های اول تا سوم جوایز خود را از احد فلاحی دریافت کردند .

همچنین از زحمات غفاری و رضوی به عنوان داوران هیئت فوتسال استان و کادر اجرایی نیز به نیابت، از احمد بدری تراکمه تقدیر شد.

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال کارگران، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

pegah.ir/n/12060
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا