اخبار صنایع شیر ایران

همزمان با روز روابط عمومي و ارتباطات رخ داد:

برگزاری «هفته روابط عمومی پگاه» در صنایع شیر ایران

مراسم گرامیداشت «هفته روابط عمومی پگاه»، در شرکت صنایع شیر ایران، به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مراسم با عنوان «روابط عمومی رمز توسعه یکپارچه» همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات و به مدت یک هفته در سراسر کشور، برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «پگاه از نگاه فرزندان پگاهی» و با دو موضوع «پگاه، طعم خوش سلامتی» و «مامان و بابای پگاهی»، برگزاری مسابقه عکاسی «همکاران پگاهی در محل کار»، تعبیه میز ارتباطات پگاه با موضوع نظرسنجی از همکاران و پخش فیلم‌ از نحوه تولید محصول در شرکت‌های بین المللی، ازجمله اقدامات درون سازمانی در «هفته روابط عمومی پگاه»، است.

در این هفته و در راستای تقویت روابط برون سازمانی، برنامه‌هایی از جمله تقدیر از فروشگاه‌های برتر محصولات پگاه و بررسی موانع فروش، اطلاع رسانی با موضوع اقدامات مقابله با کرونا و محصولات سلامت محور، نصب لوگو با شعار «پگاه، طعم خوش سلامتی» در فروشگاه‌های A+ و آموزش مهارت‌های ارتباطی به بازاریان شرکت صنایع شیر ایران ویژه ذینفعان و مصرف کنندگان، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت‌های گروه، گزارش اقدامات یکساله روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران نیز توسط حمیدرضا طهماسبی پور مدیر این حوزه، ارائه شد.

pegah.ir/n/16637
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا