پگاه زنجاناخبار صنایع شیر ایران

همزمان با فرا رسیدن عصر تاسوعا حسینی رخ داد:

برپایی موکب خادم الحسین شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان همزمان با یوم العباس در حسینیه اعظم زنجان

همزمان با فرا رسیدن عصر تاسوعا حسینی رخ داد: برپایی موکب خادم الحسین شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان همزمان با یوم العباس در حسینیه اعظم زنجان

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و ارج نهادن به مقام و منزلت آن امام بزرگوار و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، موکب خادم الحسین به منظور ادای احترام و ارادت به آقا باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس برپا شد.
محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان در این مراسم گفت: همکاران اعزامی پگاه زنجان، با برپایی موکب خادم الحسین با عاشقان و دوستداران دسته عزاداری حسینیه اعظم همنوا شدند.
یوم‌ العباس دیگری از راه رسید و مردم پایتخت شور و شعور حسینی با عشق و ارادت فراوان در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم عاشقانه گرد هم آمدند تا حماسه‌ای عظیم خلق کنند.
عزاداری پرشور زنجانی‌ها در این روز سبب شده این استان ملقب به نام زیبای پایتخت شور و شعور حسینی شود؛ لقبی که قطعا وظیفه زنجانی‌ها را در حفظ و زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش سنگین‌تر می‌کند.
شایان ذکر است پگاه زنجان همه ساله با حضور میهمانانی از شرکت صنایع شیر ایران، افتخار میزبانی در مراسم یوم العباس را دارد.

pegah.ir/n/24646
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا