اخبار صنایع شیر ایران

با حضور مديران ارشد صنايع شير ايران انجام شد:

بررسی عملکرد فصلی شرکت‌های پگاه در سه ماهه ۱۴۰۰

دومین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت تابعه پگاه سال ۱۴۰۰ درخصوص ارزیابی سه ماهه اول، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه آغاز شد، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال جاری، افزود: ادامه روند رو به رشد سال ۹۹، موجب خرسندی و رضایت سهامدار است و باید مطابق خواسته سهامداران حرکت کرد.

او با اشاره به افزایش قیمت در حوزه مواد اولیه تولید از جمله شیرخام و بسته بندی و مشکلات پیش روی صادرات به افغانستان که یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی کشور است تصریح کرد: تدابیری اندیشیده شود تا شرکت‌هایی که در مسیر توسعه هستند این روند را حفظ کرده و سایر شرکت‌ها نیز در این مسیر قرار گیرند تا سود در نظر گرفته صنایع شیر ایران در پایان سال محقق شود.

قدوسی از مدیران عامل شرکت‌های گروه خواست تا با توجه به راه اندازی سامانه شفافیت در این راستا حرکت کرده و فرهنگ کار و تلاش، پاک دستی و توسعه در امور را ملاک عمل خود قرار دهند.

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز، بر حمایت همه جانبه هیئت مدیره در تحقق اهداف پیش رو تاکید کرده با اشاره به روش های مدیریتی و استفاده از آموزه‌های قرآنی در مسیر توسعه سازمانی تاکید کرد.

وی با مرور برخی نکات مدیریتی تصریح کرد: هدف گذاری و تلاش همه جانبه مدیران باید در جهت توسعه بیش از پیش پگاه باشد.

در این نشست نتایج بررسی عملکرد سه ماهه اول سال جاری شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز گزارش و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، آذربایجان شرقی و گیلان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی مناطق ۵ و ۴ رتبه اول و دوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و سلماس مقام اول و دوم و شیر خشک نوزاد مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند.

از عملکرد شرکت‌های پخش سراسری بازارگستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران نیز در راستای توسعه فروش داخلی و صادراتی پگاه، تقدیر شد.

در این جلسه، مدیران عامل شرکت‌های پخش سراسری بازار گستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران و معاونین، مدیران و مشاوران مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز، حضور داشتند.

مدیران عامل شرکت تابعه نیز به صورت مجازی در این نشست حضور دارند.

pegah.ir/n/18022
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا