پرتال پگاه تهراناخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه تهرانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه تهران: 

بازنگری ساختار، لازمه پیشرفت شرکت‌های تولیدی است 

 مدیرعامل صنایع شیر ایران در نخستین روز رسمی کاری سال ۱۴۰۱ با حضور در پگاه تهران، خط مشی‌های تحول برند ملی پگاه و شرکت پگاه تهران را ترسیم کرد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با تاکید بر اینکه پگاه تهران توانمندی‌های بالقوه بسیار زیادی داراست گفت: اصلاح ساختار تولید و بازار با بازنگری‌های اصولی در سال جدید می تواند راهگشای حل بسیاری از معضلات و مسائل باشد.

 

وی مساله فروش را از چالش مهمی دانست و افزود: پگاه تهران باید به ظرفیت دریافت شیرخام خود را ارتقا داده و با بهینه‌سازی سبد فروش و رسیدن به ضایعات صفر ، افزایش بهره وری را هدف کوتاه مدت خود در سال جاری بداند.

 

محمدپور تصریح کرد: کنترل هزینه‌ها، خرید مواد اولیه با قیمت مناسب و کاهش ضایعات قبل، حین و بعد از تولید و نیز کاهش هزینه‌های خرید شیرخام موضوعات اساسی است که باید در افزایش سود آوری مورد توجه قرار داد؛ همچنین استفاده بهینه از منابع انسانی در اختیار پس از اقدامات یاد شده باید مورد توجه باشد و درعین حال دانست که قرار نیست به هیچ عنوان تعدیل نیروی انسانی رخ دهد، بلکه ضرورت دارد تا بازنگری در ساختارها رخ دهد تا پیشرفت و حرکت رو به جلو شکل بگیرد.

 

وی با اشاره به جایگاه پگاه در همکاری‌های منطقه ای افزود: می‌توان سهم پگاه از بازارهای صادراتی را افزایش داد زیرا کشورهای همسایه، بازار مستعد و آماده‌ای برای محصولات پگاه دارند که باید به خوبی از آن بهره جست.

 

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز در این جلسه، گزارشی از وضعیت این شرکت طی سال گذشته را ارائه داد و در حاشیه این رویداد، بازدید از کارخانه‌ها، دیدار نوروزی با کارگران و بازدید از نمایشگاه محصولات جدید پگاه تهران نیز انجام شد.

pegah.ir/n/19881
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا