پگاه گلستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفت:

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفت: بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با هفته دولت سید صولت مرتضوی با حضور در شرکت پگاه گلستان از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد.با توجه به اخذ مجوز یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شرکت، خرید دستگاه‌های بسته‌بندی پرکن شیشه، خرید خط کامل پنیر و پروسس، خرید خط چرن کانتینیوس کره، خرید خط پنیر اولیه اتوماتیک، خرید خط NF و ارتقای خطوط فعلی برای تولید محصول دانش بنیان D90 و خرید دستگاه بسته‌بندی لیوانی و خط کامل بطری esl ، خرید دستگاه دیزل ژنراتور، کمپرسور برودتی و دستگاه بسته بندی پنیر لاکتیکی از جمله اقدامات سرمایه‌گذاری این شرکت به‌شمار می‌رود.
اجرای پروژه توسعه خط کشک و اسنک کشک و احداث سردخانه زیر صفر۵۰۰ تنی نیز از دیگر اقداماتی است که در این شرکت انجام خواهد شد. همچنین در راستای سیاست های حمایتی وزارت کار و پیگیری های مدیران ارشد صندوق بازنشستگی و صنایع شیر ایران در خصوص تبدیل وضعیت کارگران شرکتی و روزمزد به قراردادی، احکام جدید ۵ نفر از کارگران با دستان وزیر کار، استاندار گلستان و مدیرعامل صنایع شیر ایران، اعطا گردید.
در این بازدید علاوه بر دکتر باروتکوب مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، استاندار گلستان، نمایندگان این منطقه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی استان ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کردند.
شایان ذکر است بیش از ۱۰۰ نوع محصول در شرکت پگاه گلستان تولید و در بازار عرضه می‌شود و محصولات این شرکت علاوه بر تأمین بازار داخل به کشورهای حاشیه شمالی ایران، عراق و افغانستان نیز صادر می‌شود.

pegah.ir/n/24940
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا