اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقی

با هدف رفع موانع تولید صورت گرفت:

بازدید نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پگاه تبریز

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در بازدید از پگاه تبریز، این شرکت را یک مجموعه توانمند تولیدی معرفی و برنامه‌های پیش روی آن را حائز اهمیت، توصیف کرد.

او با اشاره به دستاوردهای کسب شده پگاه تبریز ابراز امیدواری کرد: شاهد اقبال بیشتر نشان پگاه به‌عنوان یک برند معتبر و شناخته شده نزد مصرف‌کنندگان، باشیم.

وی تامین امنیت غذایی داخل کشور و توجه به امر صادرات به‌ویژه بهره برداری از ظرفیت بازار روسیه را با اهمیت دانست و از آماده سازی زیرساخت‌های این شرکت برای تسهیل صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا، ابراز خرسندی کرد.

مرتضی اعیانی مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه گزارش توانمندی‌های این مجموعه تاکید کرد: به همت همکاران شرکت در سال ۱۴۰۰، در جهت افزایش دریافت شیرخام و تولید محصولات جدید و متنوع همگام با ذائقه مشتریان و تامین سلامت جامعه، گام برمی‌داریم.

وی بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالای این شرکت به‌عنوان یک صنعت پیشرو در استان در راستای رونق دامپروری و کمک به تامین نیازهای صنایع غذایی، به دلیل حضور در قطب شیرینی و شکلات کشور را بسیار با اهمیت خواند و ایجاد اشتغال پایدار در استان را از برکات این صنعت، خواند.

pegah.ir/n/15734
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا