کشت و صنعت و دامپروریاخبار صنایع شیر ایران

بازدید مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران از مجموعه کشت و صنعت پگاه همدان

بازدید مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران از مجموعه کشت و صنعت پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید علی کریمی مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران در زمینه کشاورزی و دامپروری ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل این شرکت با ذکر نکات کلیدی در راستای ارتقاء کیفیت تولید و بهره وری هر چه بیشتر از پتانسیل ها و ظرفیت ها، آینده درخشانی برای این مجموعه پیش بینی کرد. وی همچنین با تاکید بر پشتوانه علمی مناسب برای تولید گفت: با همکاری و هم اندیشی فارم های موفق کشور می توان به رشد مورد نظر در زمینه تولید شیر خام با کیفیت رسید.
علیرضا بختیاری آریا مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: این شرکت با توجه به تعهد خود نسبت به رعایت اصول استاندارد، اقدامات گسترده ای در جهت افزایش کیفیت تولید شیر خام به عمل آورده است. در این بازدید همچنین تصمیماتی در خصوص راه اندازی فاز دوم فارم تولید شیر خام این مجموعه اتخاذ شد که موجب اشتغال زایی و تحقق خودکفایی در تولید شیر خام مورد نیاز شرکتهای شیر پاستوریزه مجموعه صنایع شیر می‌شود.
این بازدید شامل جلسه توجیهی و بازدید از فارم بوده که با ارائه مستندات و گزارش های مالی و تولیدی شرکت توسط علیرضا بختیاری آریا مدیر عامل کشت و صنعت پگاه همدان صورت گرفت. شایان ذکر است این نشست با حضور جعفر خلیلی سرپرست بهبود شیرخام و مجتمع کشت و صنعت ها صنایع شیر ایران در این مجموعه برگزار شد.

pegah.ir/n/24954
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا