پگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

در راستای توسعه تعاملات شرکت پگاه رخ داد:

بازدید مدیریت شعب بانک صادرات استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

در راستای توسعه تعاملات شرکت پگاه رخ داد: بازدید مدیریت شعب بانک صادرات استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رضا صفی خانی مدیر شعب بانک صادرات استان همدان ضمن استقبال از گسترش همکاری های مالی و سرمایه ای، در جمع معاونین و مدیران، گفت: پگاه همواره با تولید محصولات با کیفیت در توسعه سلامتی جامعه، نقش به‌سزایی را ایفا کرده است.
وی همچنین تصریح کرد؛ شرکت صنایع شیر ایران پگاه از شرکت های مهم و موفق گروه لبینات کشور است که علاوه بر اشتغالزایی، نام خود را به عنوان یک برند بزرگ در کشور مطرح کرده است و بانک صادرات نیز اعلام آمادگی می کند تا با بررسی راه های همکاری، در آینده تعاملات بیشتری بین دو مجموعه ایجاد نماید.
جعفر خلیلی مدیرعامل شرکت پگاه همدان نیز در این بازدید گفت: این شرکت یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید و تأمین انواع محصولات لبنی مورد نیاز استان، است. وی تصریح کرد: پگاه همدان با هدف توسعه بازارهای صادراتی و ارز آوری به کشور، برنامه ریزی در زمینه توسعه صادرات را در دستور کار قرار داده است. خلیلی همچنین افزود: نقش بانک ها در ارائه تسهیلات و دریافت سرمایه در گردش در صنعت لبنیات را بسیار حائز اهمیت دانست.
شایان ذکر است؛ رضا صفی خانی مدیریت شعب بانک صادرات استان همدان ضمن آشنایی با خطوط تولید و آخرین دستاوردهای پگاه همدان در خصوص نحوه توسعه تعاملات فی مابین، مذاکراتی انجام داد. در این بازدید جمعی از معاونین و مدیران بانک صادرات نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/24332
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا