پگاه همدان

بازدید مدیرکل صمت استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

بازدید مدیرکل صمت استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، احمد شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان بر توسعه زنجیره تولید و صادرات محصولات لبنی بعنوان راهکار مؤثری در جهت رشد اقتصادی استان همدان تأکید کرد .
شانیان همچنین از نقش شرکت پگاه در تولید و عرضه محصولات سلامت محور تقدیر و تشکر کرد و اهمیت این موضوع را از اولویت های دولت سیزدهم دانست. وی در ادامه گفت: هر گونه کمک و حمایت در جهت رشد و توسعه صنعت لبنیات در استان همدان و به ویژه مجموعه پگاه همدان، دریغ نخواهد شد.
محمدرضا سرائیان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲، از پیگیری ها، حمایت و توجه مدیرکل صمت به مجموعه پگاه همدان تشکر نمود و تصریح کرد: پگاه همدان در جهت توسعه بازارهای صادراتی و تولید محصولات جدید و دانش بنیان برنامه ریزی های خوبی انجام داده که انشاءالله تا پایان سال ۱۴۰۳ بسیاری از این اهداف محقق خواهند شد.
شایان ذکر است، در پایان این بازدید معاونین و مدیران اداره کل صمت و شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان در زمینه های مرتبط با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر نمودند.

pegah.ir/n/25819
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا