پگاه گلستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه گلستان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارگران شرکت پگاه گلستان و مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، به مسئولیت برند پگاه در راستای ارتقای سلامت جامعه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود بتوان با همکاری و همفکری تمامی مدیران، شرایط رفاهی مناسب برای پرسنل تلاشگر صنایع شیر ایران فراهم نمود.
در این نشست دکتر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از طرح ها و پروژه های در دست اقدام شرکت پگاه گلستان در راستای مصوبات و طرح های این شرکت از جمله راه اندازی و توسعه خطوط تولید، از تکمیل زنجیره تولید با احداث مجتمع کشت و صنعت و دامپروری ۲۵۰۰ رأسی به ارزش هزار و یکصد میلیارد تومان خبر داد.
سهرائی سرپرست شرکت پگاه گلستان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و مدیران ارشد صنایع شیر ایران در پگاه گلستان، خواستار توجه ویژه و حمایت مدیران از این استان با توجه به توانایی و پتانسیل رشد و توسعه این مجموعه شد.
در پایان جلسه از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از طرف شورای اسلامی کار به نمایندگی از جامعه کارگری این مجموعه، تشکر و قدردانی به عمل آورده شد.
شایان ذکر است اسکندری عضو هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، دهنوی معاونت اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران صنایع شیر ایران در شرکت پگاه گلستان حضور یافته و با مدیران و کارشناسان این شرکت دیدار کردند.

pegah.ir/n/24599
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا