پگاه کرمانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از فروشگاه سلامت پگاه کرمان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از فروشگاه سلامت پگاه کرمان

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر نعمت اله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در همایش بازنشستگان استان کرمان، از فروشگاه سلامت پگاه نیز بازدید کرد. دکتر ترکی ضمن ابراز رضایت از ایجاد فروشگاههای سلامت گفت: فروش محصولات پگاه به بازنشستگان گرانقدر کرمانی با تخفیف ویژه باشد.
مجتبی ابراهیمی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان ضمن معرفی کامل این فروشگاهها ، گفت: تا کنون تعداد پنج شعبه فروشگاه سلامت پگاه در کرمان افتتاح و درحال فعالیت می باشند که جهت رفاه حال همشهریان گرامی، خدمات غیر حضوری و ارسال محصولات با پیک رایگان پگاه نیز راه اندازی شده و مردم عزیز کرمانی می توانند با شماره گیری ۳۷۷۲ ۰۳۴ سفارش خود را اعلام و با ۱۵ درصد تخفیف و ارسال رایگان، محصولات پگاه را درب منزل دریافت نمایند. مدیرعامل پگاه کرمان همچنین میزان تخفیف به بازنشستگان را ۲۰ درصد اعلام نمود.
حضور در مزار نورانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نشست صمیمی با نمایندگان تشکلهای بازنشستگی استان با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ازدیگر برنامه های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر یکروزه خود به استان کرمان بود.

pegah.ir/n/24555
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا