پگاه اصفهانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، روز گذشته مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، از روند پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام این شرکت و توانمندی ها و محصولات این مجموعه بازدید بعمل آورد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار از پویایی و جوانگرایی و پر تلاش بودن نیروی انسانی در این مجموعه ابراز خرسندی کرد و محصولات تولیدی این شرکت را یکی از با کیفیت ترین محصولات در بین شرکت های گروه دانست. وی همچنین گفت: تمام اراده این هلدینگ بر توسعه منطقی خواهد بود و شرکت ها می بایست بر مدیریت هزینه تمام شده، افزایش سود عملیاتی و تمرکز بر توسعه سهم بازار اهتمام ویژه داشته باشند.
مهدی مسکنی همچنین با اشاره به موضوع انتصابات، افزود: مسأله انتصاب همواره از دغدغه مجموعه های تحت پوشش صندوق می باشدو در این صنعت برکت زیادی وجود دارد و می بایست بخشی از محصولات تولیدی در این راه عرضه شود و این مهم قطعا سبب افزایش بهره وری خواهد شد. وی حمایت و ارج نهادن به زحمات نیروی انسانی را منشأ برکت در این صنعت برشمرد.
عبدالله کاشانی زاده مدیرعامل شرکت پگاه اصفهان نیز ضمن خوش آمد گویی، گفت: شرکت پگاه اصفهان در برنامه بلندمدت خود بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری شرکت صنایع شیر ایران شامل بازچرخانی آب و پالایشگاه آب پنیر را در دست اقدام دارد. وی همچنین از حمایت ها و ارائه طریق های مدیرعامل صندوق بازنشستگی قدردانی نمود.
شهنام قائم مقام شرکت پگاه اصفهان نیز ضمن ارائه عملکرد ۹ ماهه این شرکت به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه ها و افق پیش روی این شرکت پرداخت.

pegah.ir/n/25472
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا