ویژه‌هاشرکت شیرخشک نوزاداخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر خشک نوزاد پگاه

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر خشک نوزاد پگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی مدیران شرکت شیر خشک نوزاد پگاه، از روند پیشرفت پروژه‌ها شامل طرح پروژه خط تولید کره و سردخانه دو هزار تنی، طرح پرکن ۲۵ کیلوگرم با قابلیت تزریق گاز ازت، طرح میکسر پودری جهت تولید شیر خشک نوزاد، طرح تغلیظ دو مرحله‌ای و افزایش توان تولید شیرخشک، بازدید به عمل آورد.
مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت شیر خشک نوزاد پگاه و جوانگرائی در این مجموعه، محصولات این شرکت را یکی از استراتژیکی ترین محصولات در زمینه تغذیه نوزادان بیان کرد و تأمین شیر خشک نوزاد جهت نوزادان محروم از شیر مادر را یک فعالیت جهادی بزرگ دانست. وی همچنین گفت: تمام اراده این هلدینگ بر توسعه منطقی و علمی مجموعه شیر خشک نوزاد پگاه در ضمینه حذف وابستگی به مواد اولیه خارجی و حذف تحریم ها خواهد بود.
دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن خوش آمد گویی، گفت: شرکت شیر خشک نوزاد پگاه به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شرکت صنایع شیر ایران با ظرفیت تولید ۲۲میلیون قوطی شیر خشک نوزاد در سال اعلام نمود و بزرگترین مشکل این شرکت را تأمین مواد اولیه بیان نمود و ابراز امیدواری کرد با توسعه و تکمیل زنجیره تأمین این شرکت و با بومی سازی مواد اولیه و وارد کردن دستگاه های مربوطه این مشکل نیز مرتفع خواهد شد. وی همچنین شیر خشک اسکیم پایه نوزاد تولیدی این شرکت را یکی از محصولات دانش بنیان این مجموعه اعلام نمود که ۱۵ درصد مواد اولیه تشکیل دهنده شیر خشک نوزادان را تامین می کند.
حمید خدایی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نیز ضمن ارائه عملکرد ۹ ماهه این شرکت به بیان توضیحاتی در خصوص پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شرکت پرداخت. میثم اعتدال پور رئیس هیات مدیره شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نیز در خصوص مشکلات عدم امکان ثبت سفارش و تأمین قطعات مربوط به این شرکت به بیان توضیحاتی پرداخت.
در این بازدید، محمد عبدالله خانی رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران کشوری و استانی صندوق بازنشستگی و شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است این طرح‌ ها با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فروردین ماه ۱۴۰۲ کلنگ زنی شده بودند.

pegah.ir/n/25441
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا