اخبار صندوق بازنشستگی کشوریپگاه گلپایگانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان


به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن دیدار با مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، از خطوط تولید و خط جدید کریموپروت این شرکت نیز بازدید کرد.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی نشستی با حضور دکتر عبدالامیر باروتکوب گفت: تولید محصول سالم و مطمئن برای تمام سنین و آحاد جامعه از بزرگترین دستاوردهای قابل دفاع برند معظم «پگاه» بوده و افزود: بابت تولید این محصولات بر خود ببالید.

مهدی مسکنی در ادامه گفت وجود یک محصول پگاه در خارج از کشور در ویترین فروشگاههای بزرگ باعث ایجاد غرور ملی بوده و همه ما به داشتن چنین هموطنانی افتخار می کنیم. وی در پایان از تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه صنایع شیر ایران (پگاه) و شرکت پگاه گلپایگان، به جهت خدمتگزاری به بازنشستگان، تشکر و قدردانی کرد.
دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز ضمن بیان اینکه گلپایگان زادگاه برند معظم « پگاه » و تنها سایت تولید انواع پنیر در شرکت صنایع شیر ایران می باشد، به پتانسیل وجود آب پنیر سننتی منحصر بفرد این شرکت در کشور اشاره نمود و افزود با این محصول و تبدیل آن به پودر WPC میتوان کشور را از ورود مواد اولیه شیر خشک نوزاد بی نیاز کرد . ایشان به پتانسیل تولید محصولات پنیری در شرکت پگاه گلپایگان اشاره نمود و از مدیران شرکت پخش سراسری خواست همکاری لازم جهت فروش محصولات ملی پگاه گلپایگان را مبذول فرمایند.
محمد مهدی گرجی مدیرعامل شرکت پگاه گلپایگان نیز ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی مبسوط از پروژه ها فعالیت های صورت گرفته و مشکلات پیش رو از جمله عدم نقدینگی ارائه نمود. وی به تولید محصولات دانش بنیان اشاره و به ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری جهت تولید این محصولات اشاره نمود .
ایشان ضمن قدردانی از حمایت های دکتر باروتکوب و هیات مدیره و معاونین مجموعه صنایع شیر ایران(پگاه)، حل کردن مشکل نقدینگی و پرداخت وام های کم بهره جهت اجرای طرح های زود بازده را امری ضروری دانسته و خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولین صندوق و شرکت صنایع شیر شد.

pegah.ir/n/25436
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا