پرتال پگاه تهرانپرتال پخش سراسریپخش و بازارپگاه تهرانویژه‌هااخبار صنعت لبنیات

بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از شرکت پگاه تهران و شعبه غرب بازارگستر

بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از شرکت پگاه تهران و شعبه غرب بازارگستر

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران با حضور در شرکت پگاه تهران از سکوی تازه احداث شده دریافت محصولات، سالن بازفرآوری محصولات و مرکز تحقیق و توسعه و تجهیزات موجود در این شرکت که با هدف ساماندهی محصولات مرجوعی احداث شده بود از دفتر شعبه غرب بازارگستر و سالن دپوی محصولات ارسالی از شهرستان ها که در اختیار شعبه غرب و همجوار با پگاه تهران می باشد؛ نیز بازدید کرد.
وی همچنین پس از بازدیدهای صورت گرفته در نشستی با مدیران عامل پگاه تهران و پخش سراسری بازارگستر، معاونین و مدیران مربوطه پس از استماع گزارش عملکرد فروش منطقه ۵ و محصولات مرجوعی آن با تأکید بر عملکرد شعبه غرب، اقدامات صورت گرفته در پگاه تهران در خصوص ایجاد شفافیت در حساب ها و حل و فصل مسائل و مشکلات مالی سنواتی این شرکت جهت پیوستن در بورس و همچنین اصلاح فرآیندهای مختلف پگاه تهران جهت بهبود نسبت بهای تمام شده فروش و حذف فرآیندهای زائد و فاقد ارزش افزوده و نیز تقویت سیستم های کنترلی داخلی، ابراز رضایت نمود.
دکتر باروتکوب در این نشست بر افزایش تعامل شرکتهای تولیدی با پخش سراسری بازارگستر در خصوص محصولات بازفرآوری و کاهش ضایعات و همچنین بررسی موانع عدم فروش بازارگستر، تأکید کرد.
در این جلسه تعدادی از پروژه های مهم و زودبازده پگاه تهران نیز مطرح و اجرای آن مورد تأکید مدیرعامل صنایع شیر ایران قرار گرفت. شایان ذکر است محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها و سعید عبدالهی نژاد مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز در این بازدید حضور داشتند.

 

pegah.ir/n/25068
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا