پگاه لرستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه لرستان

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب در این نشست با اشاره به تولید پودر (L401)، آن را تحولی عظیم در بحث تولید ماست در صنایع شیر ایران دانست و از عملکرد پگاه لرستان به عنوان اولین و تنهاترین شرکت تولید کننده این پودر، قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با اشاره به اهمیت دریافت شیر خام در این مجموعه گفت: تحولات بازار نباید منجر به کاهشی شدن روند رشد شرکت‌ها شود و تحقق بودجه و حفظ سهم بازار بسیار با اهمیت بوده و مدیران از این موضوع غافل نشوند.
 دکتر عبد الامیر باروتکوب همچنین در یک گفتگوی صمیمی خطاب به پرسنل پگاه لرستان گفت: فضای همدلی و همکاری را در مجموعه بالا ببرید و برای پیشرفت پگاه لرستان متعصبانه کار کنید تا بتوانید به جایگاهی که شایسته شماست، دست پیدا کنید.
در ابتدای این نشست گزارش عملکرد سه ماهه اول سال پگاه لرستان در زمینه‌های دریافت شیر خام، تولید، کیفیت و فروش ارائه و توسط مدیرعامل صنایع شیر ایران و هیئت همراه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در پایان طرح‌های توسعه‌ای پیشنهادی از سوی پگاه لرستان مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت و دستور مدیرعامل صنایع شیر ایران، مصوباتی جهت توسعه و ایجاد تنوع در سبد محصولات پگاه لرستان در دستور کار قرار گرفت.
شایان ذکر است این نشست با حضور محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگ کننده امور شرکتها، قنبر مختاری سرپرست مدیریت حراست و مشاور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان و جمعی از مدیران و کارشناسان این مجموعه برگزار شد.

pegah.ir/n/24437
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا