پگاه فارسویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه فارس

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران طی نشستی صمیمانه در جمع پرسنل این شرکت در خصوص اهمیت تولید محصولات با کیفیت و بازارپسند گفت: تولید محصولات ایمن و بر اساس استاندارد های جهانی یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی این مجموعه بوده که می تواند برند « پگاه » را به عنوان یکی از برندهای متمایز در تولید شیر و فرآورده های لبنی در سطح خاورمیانه معرفی نماید و این مهم در سبد محصولات صادراتی بیش از پیش نمایان می شود.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرارگیری مجموعه پگاه فارس در مجاورت بنادر و استان های مهم گفت: انتظار می رود برند « پگاه » حضور پررنگتری در این بازار داشته باشد. وی همچنین در زمینه اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین شاخصهای شرکت صنایع شیر ایران، گفت: حضور نیروهای متخصص و ماشین آلات مدرن تولید، می تواند در رشد و شکوفایی بیش از پیش مجموعه پگاه فارس مؤثر باشد و در این زمینه با پیشنهاد احداث و راه اندازی چندین طرح توسعه و نوسازی نیز در این شرکت، موافقت به عمل آورده شد.
در آغاز این نشست، مهدی علی پور مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس نیز ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از عملکرد چهارماهه و برنامه های پیش روی این مجموعه، ارائه نمود.
شایان ذکر است در این بازدیدحسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکتها، سعیدعبداللهی نژادمدیرعامل شرکت پخش سراسری، حمیدباغبانباشی سرپرست کشت وصنعت پگاه فارس، عظیمیان عضوهیئت مدیره کشت وصنعت پگاه فارس و معاونت مالی پخش سراسری نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/24214
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا