پگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی خراسان رضوی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی خراسان رضوی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رضا فیضی نژاد سرپرست صندوق بازنشستگی استان با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید و از تلاش ها و زحمات مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.
رضا فیضی نژاد ضمن تبریک هفته کار و کارگر و ابلاغ تبریکات مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تلاش و مجاهدت کارگران خصوصاً در عرصه کار و تولید و در شرایط تحریم های ظالمانه را همچون مجاهدت در جبهه های حق علیه باطل دانسته و توجه به منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال در راستای تحقق ((مهار تورم ، رشد تولید)) و تلاش در جهت رشد و شکوفایی تولید با تکیه بر توان داخلی را خنثی کننده دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب دانست.
سید عباس هاشمی مدیر عامل پگاه خراسان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی و همچنین مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و حمایت های بی دریغ از نیروی کار و کارگری را جزء سرمایه های شرکت بر شمرده و از زحمات و تلاش های همکاران در این زمینه قدردانی نمود.
شایان ذکر است مختاری رئیس کانون بازنشستگان امور اقتصادی و دارایی، سعادت رئیس کانون بازنشستگان راه و شهرسازی و زارعی مدیر شرکت آتیه سازان حافظ در استان خراسان رضوی نیز در برنامه حضور داشتند.

 

 

pegah.ir/n/23271
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا