پگاه آذربایجان شرقیویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

بازدید رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در نشست تخصصی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بحث صادرات و رعایت الزامات این مهم گفت: صادرات نقش مهمی در تولید و اشتغال داشته و برای گسترش و حضور فعال در بازارهای جهانی، نیازمند برنامه ریزی منظم و توجه بیش از پیش به استاندارهای داخلی و جهانی داریم.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مجموعه، به اخذ جایزه ملی کیفیت ایران توسط این مجموعه اشاره کرد و گفت: برای جهش تولید اساس کار، سرمایه گذاری است و با ارئه طرح های سرمایه ای و دانش بنیان در تلاش هستیم در فضای رقابتی کنونی با رشد تولیدات و تثبیت نوسانات اقتصادی، بیش از پیش حرکت رو به رشدی را تجربه کنیم.
در ادامه با حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، بازدید از خطوط تولید و آزمایشگاههای این مجموعه انجام پذیرفت و الزامات کد IR مورد بررسی قرار گرفت. دکتر نیازی در این زمینه با اشاره به رعایت الزامات کدIR گفت: این استاندارد یکی از مهمترین استاندارهای صادرات محصولات پگاه بوده که اجرای آن مورد انتظار می باشد.
شایان ذکر است حضور در سکوی سراب و بازدید از تأسیسات این مجموعه و پروژه تصفیه خانه فاضلاب و تجهیزات دریافت شیر خام این منطقه و همچنین بازدید میدانی از محل احداث کشت و صنعت و دامپروری پگاه در این شهرستان، از دیگر برنامه های حضور سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران به آذربایجان شرقی بود.

pegah.ir/n/24587
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا